TRADIŢIA ORTODOXĂ

† Glasul Orthodoxiei Sfinţilor Părinţi †

Astăzi, Sfîntul Nichifor Mărturisitorul glăsuieşte: “M-am împărtăşit cu mincinosul patriarh Teodot, de care lucru îmi este jale şi mă căiesc. De acum înainte nici o împărtăşire nu-mi este cu voi.”

Posted by traditiaortodoxa pe Aprilie 5, 2010

Minciuno-ecleziologia într-o frază:

„…Nu avem trebuinţă de altceva de la voi, decât numai împreună cu Teodot, patriarhul [eretic], să vă împărtășiți în biserică cu Sfintele Taine, iar mai mult decât aceea să nu faceţi nimic…”

Astăzi, Sfîntul Nichifor Mărturisitorul glăsuieşte: M-am împărtăşit cu mincinosul patriarh Teodot, de care lucru îmi este jale şi mă căiesc. De acum înainte nici o împărtăşire nu-mi este cu voi.

Lasă un răspuns

 
